Τετάρτη 9 Μαΐου 2018


Μήνυμα του Μίκη Θεοδωράκη

προς τους μαθητές του 7ου Γυμνασίου Χανίων που θα παρουσιάσουν την παράσταση:
   Φίλοι και φίλες,  αγαπητά μου παιδιά.
      Θα ξέρετε ίσως ότι δεν υπάρχει μεγαλύτερη ευτυχία για ένα δημιουργό από το να βλέπει νέα παιδιά να ασχολούνται με το έργο του, να τραγουδούν και να χορεύουν τη μουσική του.
      Μακάρι να μου επέτρεπε η υγεία μου να παρακολουθήσω από κοντά την παράσταση που ετοιμάσατε. Δυστυχώς τα ταξίδια γίνονται όλο και πιο σπάνια για μένα. Θα βρίσκομαι όμως νοερά μαζί σας. Και θα χαρώ πολύ να μου στέλνατε κάποια ηχογράφηση ή βιντεοσκόπηση της παράστασης.
      Σας συγχαίρω κι εσάς και τους καθηγητές και τους γονείς σας, που σε πείσμα των καιρών συνεχίζετε να ασχολείστε με την ελληνική δημιουργία, ποίηση και μουσική και σας ευχαριστώ. Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω και όσους βοήθησαν με οποιονδήποτε τρόπο να πραγματοποιηθεί αυτή η εκδήλωση, καθώς και όλους εσάς που μας τιμάτε σήμερα με την παρουσία σας.
      Σας εύχομαι κάθε επιτυχία.
      Με τους θερμούς μου χαιρετισμούς,  
      Μίκης Θεοδωράκης 
 
      Αθήνα, 9.5.2018          



                         

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου